سرپرست تیم کشتی جوانان

کشتی فرنگی ما در جام یادگار امام (ره) بسیار سرزنده و شاداب بود
هنوز در سرپا ضعف داریم و باید بیشتر کار کنیم

حسام‌الدین جعفری با بیان اینکه علی رغم عدم حضور نفرات اول تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان سطح فنی مسابقات جام یادگار امام (ره) بسیار خوب بود گفت: کشتی فرنگی ما به قدری زنده و شاداب است که حتی در نبود نفرات اول در چنین مسابقاتی تأثیری در سطح این رقابت‌ها گذاشته نمی‌شود.
سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: امسال کشتی‌گیران خارجی خوب در مسابقات جام یادگار امام (ره) شرکت کرده بودند. از قزاقستان و ترکیه برخی نفرات با آمادگی خوبی حضور داشتند و همین باعث شد تا سطح این دوره از مسابقات بالا برود به هرحال باید پذیرفت که حتی در نبود کشتی‌گیران مطرح ما نفرات چندم هر وزن نیز به خوبی با فرنگی‌کاران خارجی می‌توانند مبارزه کنند و این نشان دهنده‌ی این است که کشتی فرنگی ما زنده و شاداب است.
وی افزود: کسانی که در اردوهای تیم بزرگسالان و یا جوانان حضور داشتند در این مسابقات خوب ظاهر شدند و این نشان داد که اردوهای طولانی مدت به نفع کشتی‌گیران و تیم‌های ملی است.
جعفری با بیان اینکه از نظر اجرای فنون فرنگی‌کاران در سرپا کمتر از خاک به اجرای فنون می‌پرداختند تصریح کرد: این برای ما یک ضعف است متأسفانه فرنگی‌کاران ما هنوز نمی‌توانند در سرپا به خوبی اجرای فن کنند ما در این مسابقات شاهد بودیم که در خاک فنون خوبی اجرا می‌شد ولی در سرپا کمتر و یا به ندرت شاهد این اتفاق بودیم.
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پایان خاطرنشان کرد: باید مربیان شهرستانی و سازنده‌ی ما در استان‌های مختلف کشور بیشتر به این موضوع بپردازند و از رده‌ی سنی نونهالان و نوجوانان بیشتر روی این مسائل تمرکز کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد