مربی تیم کشتی جوانان

سطح مسابقات جام یادگار امام (ره) راضی کننده بود
قاسمی و عبدولی در قم بسیار عالی ظاهر شدند

نادر مشروطه با بیان اینکه عملکرد فرنگی‌کاران جوان در جام یادگار امام (ره) راضی کننده بوده است گفت: قاسمی و عبدولی دو تن از فرنگی‌کاران جوانی بودند که امسال در قم بسیار عالی ظاهر شدند.
مربی تیم کشتی فرگی جوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در این رابطه اظهار کرد: از نزدیک فینال و رده‌بندی مسابقات روز دوم را دیدم آنچه که برای من قابل توجه بود اجرای فنون خوب کشتی فرنگی در جریان این مسابقات بود به خصوص قاسمی و عبدولی که هرچند مسابقات آن‌ها را ندیدم ولی شنیدم که از ابتدا خوب کشتی گرفته بودند. فکر می‌کنم شرایط اردوها و آموزش‌های کادر فنی بسیار تأثیرگذار است و امیدوارم در آینده شاهد درخشش بیشتر این فرنگی‌کاران در میادین قهرمانی جهان و آسیایی باشیم.
وی افزود: در جریان اردوهای تیم ملی کماکان روی آموزش فنون کار خواهیم کرد و معتقدیم که با این روش می‌توان اشکالات فرنگی‌کاران را به حداقل رساند.
مشروطه در ادامه با اشاره به آخرین شرایط تیم کشتی فرنگی جوانان برای اعزام به مسابقات جام سیراکوف بلغارستان تصریح کرد: فرنگی‌کارانی که برای این مسابقات انتخاب شده‌اند از نظر آمادگی جسمانی و شرایط روحی و روانی به حد مطلوبی رسیده‌اند ما می‌خواهیم آن‌ها را در این مسابقات آزمایش کنیم ضمن آنکه امیدوارم شناخت خوبی نیز از دیگر حریفان پیدا کنیم.
مربی تیم کشتی فرنگی جوانان در پایان تصریح کرد: جوانان ما نیازمند کسب تجربیات بیشتر هستند آن‌ها هرچه در اینگونه مسابقات تجربه بیشتری کسب کنند در جریان مسابقات رسمی اشتباهات کمتری را از خود بروز می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد