جام بین المللی سیراکف – بلغارستان

طالبی صاحب مدال طلا شد
رضایی به مدال برنز دست یافت
نه نماینده کشورمان شنبه به مصاف حریفان می روند 

 

 

در پایان روز نخست رقابتهای بین المللی کشتی جام سیراکف بلغارستان که از صبح امروز جمعه و در رده ای سنی جوانان در شهر وارنا آغاز شده است حامد طالبی زرین کمر در وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال طلا شد و محمد رضا رضایی در وزن 120 کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال برنز دست یافت.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد حامد طالبی زرین کمر در دور اول  آدام بابیااونا از رومانی را در دوتایم شکست داد. وی در دور دوم اینکار یرماکانبت از قزاقستان را در دوتایم مغلوب کرد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. طالبی در این مرحله نیز مقابل رافائل توت از مجارستان در دوتایم به پیروزی رسید. وی در دیدار فینال مقابل هال تنر از آمریکا در یک کشتی زیبا و با نتایج 3 بر یک و 3 بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد. در این وزن 10 کشتی گیر حضور داشتند.


در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد که 12 کشتی گیر حضور داشتند محمد حسین محمدیان در دور نخست مقابل گارسیا درک از آمریکا شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف بلغاری از دور رقابتها کنار رفت.


همچنین در کشتی فرنگی در وزن 120 کیلوگرم محمد رضا رضایی در دور نخست  علی نیل اصلان از ترکیه را شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل لام بیلنت از مجارستان مغلوب شد. وی در دیدار رده بندی مومن گیرکان از ترکیه را در دو تایم شکست داد و صاحب مدال برنز شد. در این وزن هشت نفر حضور داشتند.


در وزن 66 کیلوگرم نیز که 20 کشتی گیر وزن کشی کردند مهرداد بهرامی در دور اول  سینان حسرت از ترکیه را در دوتایم پشت سرگذاشت. وی در دور دوم کارزایف ازقزاقستان را مغلوب کرد اما درمرحله نیمه نهایی مقابل کولمن از آمریکا شکست خورد. وی در دیدار رده بندی نیز مقابل مارجانویچ از کرواسی مغلوب و به مقام پنجم رسید. در همین وزن  مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم  ابونصیرمیرزاک از قزاقستان مغلوب کرد، وی در دور سوم رضوان از آذربایجان را در دو تایم مغلوب کرد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل ژامبریوف از قزاقستان شکست خورد. زیدوند برای کسب مدال برنز مقابل امره آیکون از ترکیه شکست خورد و وی نیز به مقام پنجم این وزن دست یافت.

 

مراسم وزن کشی سه وزن دوم کشتی آزاد و فرنگی نیز عصر امروز جمعه برگزار شد که در رشته کشتی آزاد آرش دنگسرکی در 55 کیلوگرم، در 66 کیلوگرم ابراهیم نصیری و 84 کیلوگرم نادر حامدی‌پور و امیر محمدی وزن کشی کردند و در کشتی فرنگی نیز در 50 کیلوگرم مهرداد مردانی، در 60 کیلوگرم پژمان شاهبداقی و  محمد نوربخش و 74 کیلوگرم یوسف قادریان و حسین نوروزی بروی باسکول رفتند تا از صبح فردا شنبه به مصاف حریفان بروند.


مسابقات وزنهای 50، 60 و 120 کیلوگرم کشتی آزاد و 55، 84 و 96 کیلوگرم کشتی فرنگی فردا یکشنبه 22 اسفندماه برگزار می شود. وزن کشی این اوزان عصر روز قبل، مسابقات مرحله مقدماتی از ساعت 9 صبح  و رقابتهای رده بندی و فینال از ساعت 17 عصر به وقت وارنا بلغارستان آغاز می شود. اختلاف ساعت تهران با وارنامنفی 90 دقیقه است بطوریکه ساعت 9 به وقت وارنا 10:30 به وقت تهران است.


در این رقابتها کشتی گیرانی از کشورهای ایران، ترکیه، آذربایجان، آمریکا، قزاقستان،  رومانی، مجارستان، بلغارستان، فرانسه، آذربایجان، مکزیک، کرواسی، ایتالیا و چند کشور دیگر حضور دارند.

 

تیمهای کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشورمان سال آینده در رقابتهای آسیایی اندونزی و جهانی رومانی شرکت می کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
anahitafarshid یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام، با توافق، تحریم جای خود را به تکریم می‌‌دهد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد