جام بین المللی سیراکف – بلغارستان

نصیری طلایی شد 
5 نماینده کشورمان صاحب مدال برنز شدند

تعداد مدال کشتی گیران جوان کشورمان به 2 طلا و 6 برنز رسید

فردا 7 نماینده کشورمان به مصاف حریفان می روند

در روز دوم رقابتهای بین المللی کشتی جام سیراکف بلغارستان که از دیروز جمعه  و در رده‌ی سنی جوانان در شهر وارنا بلغارستان آغاز شده است ابراهیم نصیری کشتی گیر آزادکار وزن 66 کیلوگرم کشورمان به مدال طلا دست یافت و پنج نماینده کشورمان صاحب مدال برنز شدند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در رشته کشتی آزاد در وزن 66 کیلوگرم ابراهیم  نصیری در دیدار فینال با شکست حریف قزاقستانی صاحب مدال طلا شد وآرش دنگسرکی، نادر حامدی پور و امیر محمدی صاحب مدال برنز شدند و در کشتی فرنگی نیزحسین نوروزی و پژمان شاهبداغی  صاحب گردن آویز برنز شدند.


بر این اساس، در کشتی آزاد ابراهیم نصیری در وزن 66 کیلوگرم در دور اول در دو تایم با نتیجه 7 بر صفر حریفی از بلغارستان را مغلوب کرد، وی در دور دوم حریفی از مجارستان را در دو تایم با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز حریفی از قزاقستان را در دو تایم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار نهایی در سه تایم با نتیجه 3 بر 2 کشتی گیر قزاقستانی را شکست داد و صاحب گردن آویز طلا شد. در این وزن 14 کشتی گیر حضور داشتند.


 در وزن 55 کیلوگرم که 11 کشتی گیر حضور داشتند، آرش دنگسرکی در دور اول در دو تایم با نتیجه 4 بر صفر حریفی از قزاقستان را شکست داد، اما در دور دوم در دوتایم با نتیجه 5 بر صفر مقابل حریفی از قزاقستان مغلوب شد .وی در گروه بازنده ها کشتی گیری از رومانی را در دو تایم با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و در دیدار رده بندی نیز حریف آمریکایی را با ضربه فنی شکست داد و صاحب گردن آویز برنز شد.


در وزن 84 کیلوگرم که 17 کشتی گیر حضور داشتند، نادر حامدی پور در سه تایم با نتیجه 2 بر یک مقابل حریفی از مجارستان مغلوب شد. وی با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال در گروه بازنده ها در دو تایم با نتیجه 12 بر صفر کشتی گیری از مکزیک را شکست داد و در دیدار رده بندی در دو تایم با نتیجه 8 برصفر حریفی از بلغارستان را شکست داد و به مدال برنزدست یافت. در همین وزن امیر محمدی در دورهای اول و دوم حریفانی از قزاقستان و لهستان را در دو تایم و با نتیجه 6 بر صفر و 8 بر 3 شکست داد، اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر 4 مقابل نماینده قزاقستان مغلوب شد، اما در دیدار رده بندی در سه تایم با نتیجه 5 بریک حریفی از بلغارستان را مغلوب کرد و صاحب گردن آویز برنز شد


در کشتی فرنگی در وزن 50 کیلوگرم که 14 کشتی گیر حضور داشتند، مهرداد مردانی در دور اول حریفی از قزاقستان را در دو تایم با نتیجه 8 بر 4 شکست داد اما در دور دوم مقابل کشتی گیر دیگری از این کشور در سه تایم با نتیجه 6 بر 3 مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.


در وزن 60 کیلوگرم محمد نوربخش پس از استراحت در دور نخست در دور دوم حریفی از آذربایجان را ضربه فنی کرد. وی در دور سوم مقابل حریفی از ترکیه با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت. در همین وزن پژمان شاهبداغی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر 3 کشتی گیری از ترکیه را شکست داد. وی در دور سوم حریفی از رومانی را در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کرد، اما در مرحله نیمه نهایی در سه تایم با نتیجه 3 بر 3 مقابل حریفی از قزاقستان شکست خورد، وی در دیدار رده بندی در دوتایم با نتیجه 7 برصفر حریفی از مجارستان را شکست داد وصاحب مدال برنز شد. در این وزن 20 کشتی گیر حضور داشتند.


در وزن 74 کیلوگرم که 20 کشتی گیر وزن کشی کردند، یوسف قادریان در دور اول در سه تایم با نتیجه 4 بر 3 مقابل حریفی از آذربایجان شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت. در همین وزن حسین نوروزی در دور اول  در سه تایم با نتیجه 4 بر یک مقابل حریفی از بلغارستان مغلوب شد و به گروه شانس مجدد راه یافت وی در این مرحله حریفی از ایتالیا را در دو تایم مغلوب کرد و در دیدار رده بندی نیز با شکست 2 برصفر کشتی گیر قزاقستانی صاحب مدال برنز شد.


تیم ایران دیروز جمعه در چهار وزن نخست در کشتی آزاد در وزن 96 کیلوگرم توسط حامد طالبی صاحب مدال طلا و در کشتی فرنگی توسط محمد رضا رضایی در وزن 120 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.


مسابقات وزن‌های 50، 60 و 120 کیلوگرم کشتی آزاد و 55، 84 و 96 کیلوگرم کشتی فرنگی فردا یکشنبه 22 اسفندماه برگزار می شود و 7 نماینده کشورمان از صبح فردا یکشنبه به مصاف حریفان می روند. وزن کشی این اوزان عصر روز قبل، مسابقات مرحله مقدماتی از ساعت 9 صبح  و رقابتهای رده بندی و فینال از ساعت 17 عصر به وقت وارنا بلغارستان آغاز می‌شود. اختلاف ساعت تهران با وارنا منفی 90 دقیقه است، بطوریکه ساعت 9 به وقت وارنا 10:30 به وقت تهران است.


در این رقابتها کشتی گیرانی از کشورهای ایران، ترکیه، آذربایجان، آمریکا، قزاقستان،  رومانی، مجارستان، بلغارستان، فرانسه، آذربایجان، مکزیک، کرواسی، ایتالیا و چند کشور دیگر حضور دارند.


تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشورمان سال آینده در رقابتهای آسیایی اندونزی و جهانی رومانی شرکت می کنند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عصار( شهرری ) یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام.
ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد